بهترین استابلایزر خانگی همان چیزی است که مشتریان سارا همواره در انتظار آن بوده اند. تمامی مشتریان ما استابلایزری میخواهند که برای مصرف های خانگی پاسخگو باشد و همچنین قیمت بالایی نداشته باشد. در کنار ارزان بودن آن، یک استابلایزر با کیفیت باشد که بتواند عمر مفید بالایی داشته باشد. در این مقاله میخواهیم بهترین استابلایزر خانگی در بازار ایران طبق نظرسنجی مشتریان به شما عزیزان معرفی کنیم.

معرفی بهترین استابلایزر موجود در ایران

بهترین استابلایزر موجود در بازار باید با توجه به پارامتر های کارشناسان تعیین شود که این پارامتر ها با توجه به استاندارد های روز ایجاد شده است. شاید در ابتدا برای شما سوال شود که استابلایزر چیست؟ استابلایزر همان تثبیت کننده ولتاژ برق است که در مسیر جریان برق قرار می گیرد و می تواند نوسان های پایین و بالای برق را تثبیت کند. موضوع تثبیت جریان برق به قدری مهم است که اگر این دستگاه در خانه یا محل کار شما نباشد هر زمان ممکن است لوازم برقی تان دچار آسیب و از کارفتادگی شود.

استابلایزر در حقیقت به دلیل داشتن قطعه ای در سیستم میکروپروسسور، توانایی کاهش یا افزایش ولتاژ را به صورت دقیق اندازه گیری کند و آن را اصلاح کند. استابلایزر ها با کمترین خطا و با بالا ترین دقت کار اصالاح را انجام می دهند به صورتی که هر زمانی که بخواهید می توانید آن را به برق متصل کنید و استفاده کنید.

بهترین استابلایزر ها دارای چه ویژگی هایی هستند؟

متاسفانه امروزه برق شهری در مناطق متعددی دارای نوسانات عجیب و غریب است که همین موضوع می تواند ضرر های میلیونی به لوازم برقی شما وارد کند. زمانی که لوازم برقی شما در حال کارکرد است میبایست تنها جریان ثابت به ان وارد شود و در صورت بالا و پایین شدن آن دستگاه کارکرد درستی نخواهد داشت و عمر آن کوتاه تر می شود.

تثبیت برق شهری، محافظت از اتصالات کوتاه، کاهش هزینه برق و.. از فواید استفاده از استابلایزر های سارا است. برند سارا همواره در تولید استابلایزر های خود دقت بسیاری به خرج داده است تا محصولاتی با کیفیت در بازار ایران به فروش برساند. همچنین شما میتوانید توضیحات، محصولات و تعریفات مشتریان سارا را در سایت های مختلف مشاهده کنید.

اگر تمایل دارید بیشتر درباره برند سارا بخوانید میتوانید به صفحه درباره گروه صنعتی سارا سر بزنید تا اطلاعات کامل درباره آن مشاهده کنید.

بهترین استابلایزر های برند سارا

در این قسمت میخواهیم اطلاعاتی درباره استابلایزر های برند سارا برای شما درج کنیم. این بخش مخصوص خریدارانی است که می خواهند اطلاعات بیشتری درباره استابلایزر ها داشته باشند تا بتوانند به صورت قطعی محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین از فروشگاه رسمی برند سارا خریداری کنند. سارا بهترین تولید کننده استابلایزر در بازار ایران است.

استابیلایزر تمام اتوماتیک ۲۵۰۰ ولت آمپر (مخصوص یخچال فریزر)

استابیلایزر تمام اتوماتیک ۲۵۰۰ ولت آمپر (مخصوص یخچال فریزر)


استابلایزر 2500 ولت آمپر سارا مخصوص یخچال و فریزر است که شما می توانید با استفاده از این استابلایزر لوازم برقی همچون یخچال و فریزر را با خیال راحت به آن متصل کرده و استفاده کنید. برای خرید استابلایزر 2500 ولت آمپر کلیک کنید.

مشخصات فنی

نوع کاربری:مخصوص یخچال و فریزر

ولتاژ ورودی:۱۴۰-۲۶۰ ولت

ولتاژ خروجی:۲۰۵-۲۳۵ ولت

زمان تاخیر:۴ دقیقه

گارانتی:۳۶ ماه گارانتی گروه صنعتی سارا

وزن:۱۰.۵ کیلوگرم

تعداد پریز:۲ عدد

ترانسفورماتور تمام اتوماتیک ۷۰۰ ولت آمپر (مخصوص کامپیوتر و ادوات صوتی و تصویری)

استابیلایزر-700 شرکت سارا

این استابلایزر با نام ترانسفورماتور توزیع گردیده است اما همان کار یک استابلایزر را دارد. این محصول مخصوص کامپیوتر و ادوات صوتی است. در ادامه اطلاعات بیشتری درباره آن مشاهده خواهید کرد.

مشخصات فنی

نوع کاربری:مخصوص کامپیوتر، صوتی و تصویری

ولتاژ ورودی:۱۷۰-۲۴۰ ولت

ولتاژ خروجی:۲۰۵-۲۴۰ ولت

زمان تاخیر:۳۰ ثانیه

گارانتی:۳۶ ماه گارانتی سارا

وزن:۳.۵ کیلوگرم

تعداد پریز:۴ عدد

استابیلایزر تمام اتوماتیک ۸۰۰۰ ولت آمپر (قابل نصب در کنار کنتور برق)

استابلایزر 8000 ولت آمپر سارا یکی دیگر از استابلایزر های پرتوان گروه صنعتی سارا است.  این استابلایزر هم مانند سایر استابلایزر ها به منظور تثبیت، تقویت و تضعیف ولتاژ برق شهری است. استابلایزر 8000 ولت برای پوشش استفاده کلی لوازم برقی منزل از جمله، یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کولر، سماور برقی می باشد.

استابیلایزر-8000 شرکت سارا

مشخصات فنی

نوع کاربری:مخصوص واحد های مسکونی بزرگ و پر مصرف

ولتاژ ورودی:۱۴۰-۲۶۰ ولت

ولتاژ خروجی:۲۰۵-۲۳۵ ولت

زمان تاخیر:۴ دقیقه

گارانتی:۳۶ ماه گارانتی گروه صنعتی سارا

وزن:27 کیلوگرم

استابیلایزر تمام اتوماتیک ۱۲۰۰۰ ولت آمپر (قابل نصب در کنار کنتور برق)

محبوب ترین و پرفروش ترین استابلایزر تمام اتوماتیک برند سارا همین استابلایزر 12000 است که شما می توانید در این قسمت اطلاعات بیشتر و دقیق تری نسبت به آن داشته باشید.

استابیلایزر تمام اتوماتیک ۱۲۰۰۰ ولت آمپر (قابل نصب در کنار کنتور برق)

مشخصات فنی

نوع کاربری:مخصوص واحد های مسکونی بزرگ و پر مصرف،ویلا و باغ

ولتاژ ورودی:۱۴۵-۲۶۰ ولت

ولتاژ خروجی:۲۰۵-۲۳۵ ولت

زمان تاخیر:۴ دقیقه

گارانتی:۳۶ماه گارانتی گروه صنعتی سارا

وزن:40 کیلوگرم

استابیلایزر تمام اتوماتیک ۶۰۰۰ ولت آمپر (قابل نصب در کنار کنتور برق)


اگر به دنبال یک استابلایزر اقتصادی هستید تا بتوانید از لوازم برقی منزل یا محل کارتان محافظت کنید ما به شما استابلایزر اتوماتیک 6000 ولت آمپر سارا را معرفی می کنیم.

استابیلایزر تمام اتوماتیک ۶۰۰۰ ولت آمپر (قابل نصب در کنار کنتور برق)

مشخصات فنی

نوع کاربری:مخصوص واحد های مسکونی کوچک و کم مصرف

ولتاژ ورودی:۱۴۰-۲۶۰ ولت

ولتاژ خروجی:۲۰۵-۲۳۵ ولت

زمان تاخیر:۴ دقیقه

گارانتی:۳۶ ماه گارانتی گروه صنعتی سارا

وزن:۱۸ کیلوگرم

معرفی استابلایزر 6000 ولت آمپر سارا

استابلایزر 6000 آمپر سارا یک ترانس برقی خانگی است که با بهره گیری از تکنولوژی رله ای است که به منظور تقویت و تنظیم کننده ولتاژ برق شهر است که میتواند تمامی کم و کاستی های برق را پوشش می دهد. از سال 1400 به بعد شاهد قطعی های پی در پی برق بودیم و همین موضوع باعث سوختن و از کار افتادن بسیاری از وسایل برقی شد. بی شک شما با استفاده از این محصول می توانید از وسایل برقی خود بدون استرس استفاده کنید. استابلایزر های تولیدی برند سارا به صورت اتوماتیک می تواند جریان برق را ثابت کند تا دستگاه های برقی نوسان نکنند.

چرا باید استابلایزر سارا 6000 بخریم؟

استابلایزر 6000 سارا را به چند دلیل میبایست انتخاب کرد. برق شهری هرگز قابل اعتماد نیست و هر لحظه ممکن است اتصال کوتاه یا قطعی های پی در پی باعث سوختگی وسایل خانگی شود. هر خانه ای نیاز به یکی از این استابلایزر های تقویت برق دارد. ما برای شما استابلایزری با توان بالا تولد کرده ایم که بتوانید به صورت 24 ساعته نیز از آن استفاده کنید.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم برای شما بهترین استابلایزر های تولیدی برند سارا را به نمایش بگذاریم. امیدواریم شما بتوانید با دید باز خرید خود را انجام دهید. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه گروه صنعتی سارا تمامی محصولات ما را به صورت آنلاین تهیه کنید.